21.37

hej.
jag har varit jätte dålig på att uppdatera men :(
igår var de torsdag och då gick dagen jätte snabbt, även skolan och när jag kom hem. så när jag kom hem så kändes de som om jag skulle åka och träna direkt men så var de inte. jag cyklade till träningen med Linda, första gången jag cyklar för i år! ;DD men träningen gick inge bra för jag var på dåligt humör -.-

ja, fast idag är de fredag och dagen började INTE bra :(
de börja med att när jag går upp och kollar ut genom fönstret så snöar de MASSOR! ;o och sen när jag kommer till skolan så märker jag att jag har glömt mina nycklar till skåpet och allt hemma..och även min kofta :( så jag fick gå i t-shirt hela dagen och frysa (n) annars har ju dagen vart ganska bra. :D bara att jag hatar min lärare.. för hon fattar INGENTING :D hahaha, -.-
nyss kollade jag på talang och de var ju...bra ? ;ss
hahaha, ska försöka skriva lite oftare men jag har vart duktig på sista tiden och nästan aldrig sutit vid datan dom senaste dagarna :'D
men ska hitta på något riktigt kul nu XD
HAHAH, hejdåå! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0