dålig uppdatering, jag vet!

hejhej! :D
har inte skrivit på jätte länge för jag har inte orkat, har vart sjuk..
men iaf, i söndags hade jag match och de gick ju inte så bra sen hände ingenting mer i söndags eller jo jag bara tog de lungt. och i måndags så var jag hemma från skolan för jag hade 39 grader feber hela natten och mådde inge bra.. men på efter middagen mådde jag bra eftersom jag hade bara haft feber på natten så hade jag hunnit hämta nya krafter och vila. på kvällen så åkte jag till köping och spelade match fat jag egentligen inte fick men jag kunde inte spela mycket allsför när jag väl rörde på mig så mådde jag dåligt igen :( men jag spelade iaf lite. sen när jag kom hem lite efter tio så duschade jag och la mig i sängen och sommnade vid 1 :DD

idag (tisdag) så är träningen inställd :( för att vi har haft så många matcher på raken..men Linda och jag ska ut och spring sen, lite senare! SKKKÖNT :D
pallar inte skriva mer nu, Peace (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0