...

hej, skrev aldrig igår.
men igår va de skola som vanligt efter de så drog sofia och jag till stan en snabbis sen skulle jag hem och äta sen träning, vi tränade på GRÄS! :'D med damlaget, de va kul! :D
aa, idag har jag inte gjort så mycket skolan till kl, 11! FETT SKÖNT :D haha, aa iaf sen gick jag hem och åt nudlar och kolla på tv, nu sitter jag här och pratar med emelie!
ÄLSKAR DIG EMELIE! :*
men vet inte vad som händer idag eftersom de jag egentligen skulle göra, blev ju inte av, eller av och av kan man ju inte direkt säga...!?
puss.

palla, du ljuger rakt upp i ansiktet gång på gång på mig. jag har tänkt "skit samma alla behöver ljuga någongång" men nu var de sista gången jag orkar höra på dina lögner, orkar fan inte höra mer lögner nu.

"såra mig hellre med sanningen än att göra mig glad av en lögn. "


Kommentarer
Postat av: emelie

JAG ÄLSKAR DIG BÄSTA JENNA! :*<3<3<3<3

2010-04-21 @ 14:22:27
URL: http://ecc.blogg.se/
Postat av: Jenna

ÄLSKAR DIG MER SÖTNOS! :* <3<3<3<3

2010-04-21 @ 18:53:13
URL: http://jennapaananen.blogg.sem

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0