måndag.

hej,
WIIIHOO! idag var Sofia i skolan! :DDDDDD
jag har inte träffat henne på 2 veckor :( och jag har saknat henne massor.
ahha, idag var de ju skola och jag träffade SOFIA!!! :'D ja, skolan va bra bara att..nej, hatar skolan "/
men efter skolan så va jag med sofia, vi drog till mig och åt och pratade med pgilip b XD, haha!
aa, iaf. sen tog vi bussen till slagsta glass och satt där ett tag sen drog vi hem till henne och bara tog de lungt. kom hem vid 6 och åt och nu har tiden bara runnit iväg ;o för nu är klockan halv 8 ;o
men ska tvätta bort sminket och de sen blir de väl tv och data som vanligt ! :D
hoppas ni har haft en bra dag, för de har jag (a) MED SOFIA !
peace (h)

brudsen

HAHAHHAHA, de fick bli en bild på sofia, eve, shakiba och mig inne på h&m, när vi tog dom fulaste kläderna vi hittade -.- HAHHAHAHHA, snyggaste kläderna och minerna :( (n)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0