sämsta uppdateringen :(

hej,
har inte haft tid eller ork för att skriva. men i tisdags-onsdags så var jag med klassen i mälarvik och de var ju kul. sen på onsdgen så var jag även på astma kontroll och de gick oxå bra.
igår, (torsdag) så gjorde jag ingenting efter skolan bara tog de lungt sen var de träning, skit kul!!! :D:D:D fast man gjorde ju sina misstag -.- HAHHAH XD, fail! blev faktiskt fäld så jag har skrapat upp mitt knä, jävla grus! -.-

idag är de fredag och alla 7:or är lediga på göksten, för typ nya steg? de är något skit som ingen vill veta vad de är! :D haha, iaf. jag vaknade redan vid 9 och kollade lite på tv, käka frulle och tog på mig. sen vid halv 11 så åkte mamma och jag till stan och solade. nu sitter jag här och pratar med sofia.
ja just ja, de är 1 maj i morgon.. alltså valborg idag, hah. jag ska iaf va med sara, vet inte vad vi ska göra men vi lär ju dra till torsharg? XD hoppas ni får en bra kväll/natt.
själv har man ju match i morgon.. så man kan inte sova speciellt länge -.-
men ska gå och äta något, är skit hungrig ^^
puss :*h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0