tillfällig header, tror jag :D

HÖHÖHÖ, MIN HEADER ÄR NYYYYYY! :D (N)

10 FAVORITER



Färg: ehm, typ..blå ? :D
Mat: ehm, jag vet faktiskt inte.
Band: inge?
Film: Oj.. finna för många ;o

Bok: finns inga favvo böcker (n)
Sport: FOTBOLL :*
Årstid: Sommar, ofc.
Veckodag: Lördag eller fredag?
Glassmak: hahahha, smak? jadu..?
Tid på dygnet: ehm, va?



9 FÖR TILLFÄLLET



Humör: typ.. :''(
Smak: VA? ;O
Kläder: jeans och pösig t-shirt
Bakgrund: VA?
Nagellack: Nä
Tid: 19.05
Omgivning: Mitt rum..?
Irritationsobjekt: typ..allt, just nu.



6 HAR DU NÅGONSIN



Dejtat någon av dina bästa vänner: Nä
Brutit mot lagen: Jo
Blivit arresterad: Nepp
Badat naken: ja, HAHHAHA minnen !
Varit med på TV: Tror det : (
Kysst någon du inte känner: Nja..



3 PERSONER



Du kan berätta allt för: Emelie och massa andra..!
Du tycker om: alla (a)
Du inte gillar: Finns alltid någon.



2 VAL



Kaffe eller te: teeeee
Vår eller höst: öhm, inget ? ;s



ÖNSKAN: Oj.. men man ska ju inte säga sina önskningar ? elr ?


Kommentarer
Postat av: emelie

du är världens bästa!:)<33333

2010-04-21 @ 20:10:44
URL: http://ecc.blogg.se/
Postat av: Jenna

hahahhahah, du är! :D<3333333

2010-04-23 @ 22:41:17
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0