tisdag, idag va? (a)

tja,
igår var jag ju som sagt med emelie, först var vi på stan och gick runt sen åt vi på donkan :( sen åkte vi till henne och tog de lungt sen skulle jag hem och äta, sen kolla jag GUIF :D:D
SEMIFINAL!! wihoo! :DD
på kvällen hände ingenting bara att jag tror jag var övertrött så jag garva till allt "/ HAHA, roa iaf vissa (a)

Idag har jag bara hunnit äta frulle och kollat lite på göta kanal och nu sitter jag här. vet inte riktigt vad som händer idag, kanske skulle va med emelie :D men vet inte om jag orkar va med någon idag -.- ikväll blir de iaf träning och hämta ut min overall och så, som jag har beställt :D

nu ska jag lyssna på muuuuuuuuusik ! :D
peace! <3

Kommentarer
Postat av: emelie

HAHAHAH donkan </3

peaace jenna (H) <333333

2010-04-06 @ 13:15:48
URL: http://ecc.blogg.se/
Postat av: Jenna

hahahahahhhahah xd <333333

2010-04-06 @ 13:27:36
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0