trååk.

Lovar du att vara ärlig? så gott som (:

Namn: Jenna Paananen
smeknamn: Jenna

Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen ?
Beroende av: massssor! :DD
Vem behöver du mest just nu: någon som jag kan skratta med :D
Vad tror folk om dig? haha, jadu ? xd
Stämmer det? venne
Vad får du oftast komplimanger för? utseendet -.-
Vem är din bästa vän? SOFIA WESTMAN NILSSON (L)
Vad säger du för att imponera på någon? vet inte (?)
Hur imponerar man på dig? vara sig själv :D

Brukar du skratta för dig själv?
hahaha (a)
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Tack snälla Jenna ! :D
Var bor du? äckeltuna ^^
Trivs du där: ja, föfan ;))
Äger du några converse: men självklart ;D
Sprit, cider, vin eller öl: cider elr sprit.
Brukar du bli för full: nope
Vad har du för mobil operatör: comviq (y)
Är du allergisk mot något: jaapppp
Har du haft sex idag: neeeejj
Nästa mål i ditt liv: kämpa för de jag verkligen vill.
Vem pratade du i telefon med senast? philip ^^
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: massa! ;o
Antal timmar sömn inatt: öhm..? inte många :((
Sov du ensam: jaaao
Brukar du komma i tid: ehm..? bror på vad..
När mår du bra: när jag gör det jag älskar ^^
När blev du fotad senast: idag ;o

Hur känner du dig nu: typ fett seg "/
Vanligaste färg på dina kläder: vit (h)
Vad tycker du om fötter: usch, äckligt !
Vad saknar du: SOFIA
Hade du en bra kväll igår: jadå (:
Favoritdryck på morgonen: brukar inte dricka nått
Rakar du benen: joopppeee
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag känner för't :D HAHAH
Sysslar du med någon idrott: FOTBOLL (L'
Vill du hellre ha mail än brev: venne ?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njaa ;)
Har du spytt offentligt: hahhah, usch ja :(
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag:
runka hela dagen, vafan! ;o HAHAH, skoja. leva livet ^^
Är du bortskämd: ...
Vad gör du i morgon :
ska kolla fotboll och va med ngn ^^
Vad är det värsta du vet? folk som sviker och folk som sprider fukking falska rykten!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? aa, för jag räknar ju !
Vad behöver du just nu? öhm, KUL! :D
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? donkan gubben ;) nejdå.. vet inte.
Vad längtar du till? ssommar! : DDDDDDDDDD
Har du bra vänner och äkta vänskap: jaaa !
Vad är det finaste du har? fatta inte frågan ? ...
En speciell dag du minns: öhm, ALLA DAGAR MED SOFIA! :DDDD
Tycker du om någon just nu: alla fan (h)
Om fem månader: såå lever jag :DD

Gröna eller röda äppeln: olika faktiskt :(
Vem ringer du när du är arg/ledsen: sofia..
Gillar du golf: nejnej, jävla gubbsport -.-
Vilken tid gick du upp idag: halv 2 typ.
Har du sovit i din egna säng inatt: yesbox (;
Har du strumpor på dig nu: nej ;o
Vad ska du göra ikväll: daaata (a)
Är det okej att gråta: jaa, verkligen!
När grät du senast?: oj, länge sen..
Varför? -
Laddar du ner musik och film från Internet: men lol -.-
Vad skulle du göra om du vann en miljon: leva livet!
Bär du glasögon eller linser: nopee
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nejj, men jag gillar dee (aa)
När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag känner för't (; HÖHÖH
Vill du gifta dig: nu ? nej tack.
Vill du ha barn: nu ? samma svar.
Är du bra på att laga mat: nej, jag är bäst på de ^^
Gillar du att dansa: om jag gör haha

Är du bra på att sjunga: hahahahah neeej XD
Hur vig är du: öhm, aa för jag brukar ju kolla hur vig oxå -.-
Vad dricker du helst när du är törstig: mmm vatten!
Vilken är din favoritglass: oj ;ss
Tror du på ett liv efter döden: jaaa (a)
Vad äter du helst när du ser på film: klubba ;d
Är du morgon- eller kvällsmänniska: kväll
Vilken ögonfärg har du: bruna :(
Har du någon gång gråtit dej till sömns: japp
Biter du på naglarna: jaaa... :((((
Röker du: fy fan aldrig!
Senaste låt du hörde: she's like a star :D
Vad gör du på helgerna: vad jag vill (y)

vad gör du på vardagar: de jag känner för.

 

sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0