(y)

hej..
orkade inte skriva igår ikväll men som jag sa tidigare så hade jag filmkväll med min kusin Elina och min syster Milla. De va ju mysigt, vi kollade på shutter island..tror jag den hette. Den var bra..tror jag, asso de är en sån film man måste se flera gånger för att förstå allt. hahahah, ja..den va ju lite läskig. Jag hoppade till flera gånger och jag typ flög upp ur sängen, blev verkligen skit rädd..HHAHHHHAH, men Milla och Elina garva bara ;( HHAHA!
När Elina hade åkt hem så gjorde jag ingenting mer, eller jag satt vid datan och kollade på film lite senare och somnade vid 3.
idag vaknade jag vid 12 av att mamma öppnade dörren till mitt rum -.- haha :( så de var bara att gå upp efter att jag legat i sängen ett tag. då bestämde jag och Linda att vi ska ut och springa ikväll, de är super duper skönt! hoppas de inte regnar bara! ;o förutom att jag ska ut och springa ikväll så måste jag jobba med svenskan hemma..vi ska typ skriva en sammanfattning eller något av en bok som vi har läst, elr aa..något sånt ;s de måste jag iaf göra, för den ska lämnas in i morgon ;o JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA, för jag minns inte vad boken handlade om -.-
hahaha, mitt minne (y) :(
men ska nog börja skriva lite på svenskan nu, hejdå! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0