1 vecka kvar..

..tills skolan börjar !
jag dör.. kommer få mina första betyg till jul ! ;o men ska faktiskt bli riktigt roligt att träffa alla som man har saknat och inte träffat så mycket eller inget alls under lovet, men liksom..plugg, usch ! (n)

att 10-11 veckor kan gå så fort, känns som någon vecka bara. de har iaf vart en grym sommar och jag har hunnit göra ganska mycket..har vart i Bulgarien först veckan på lovet, sen har jag vart på Gothia en vecka, sen kom USA tjejerna direkt efter de, amanda och linda har sovit över hos mig en vecka när alla andra i familjen var i London, vart i ängsholmen med tjejerna och sen har jag spelat fotboll, vart med kompisar och bara njutit.
klockrent sommarlov, de är så de ska va !

hoppas verkligen att ni oxå har haft ett jätte bra sommarlov, precis som mig !
se till att njut av dom sista dagarna av lovet och tänk inte på skolan förrän den börjar, de är ju allt fortfarande sommarlov ! :D


.

BULGARIEN

gothiagothia
GOTHIA !

...
USA TJEJERNA !


NÄR DOM SOV HOS MIG, NÄR DOM ANDRA I MIN FAMILJ VA I LONDON.


ÄNGSHOLMEN


..
älskar er!älskar dig sofia!

VART MED KPOMPISAR, SPELAT FOTBOLL OCH BARA NJUTIT :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0