16.40

hej,
har precis ätit, idag har jag inte gjort så mycket..bara tagit de lungt. följde med mamma till mormoroch morfar för att hämta posten och vattna blommar för dom är nämligen påväg hem från finland, där dom har vart i några veckor och nu bilar dom hem :) sen åkte vi och handlade för min syster skulle göra cupcakes.
har inte hunnit göra så mycket mer för jag vaknade allt 11, ställde alarm på 10 men som om jag skulle orka gå upp då, ja jag somnade om och vaknade 11.
ikväll blir det träning med damerna, härligt. fast längtar tills imorgon, träning med laget :D

men vi hörs väl senare, <3



min syster cupcakes, haha ! blev lite finare än mina, lindas och amandas (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0