17.07

hej,
igår så började amanda, linda och jag och plocka undan lite här hemma, eftesom de va sista dagen igår för amanda :( men på kvällen hade vi iaf träning, äntligen säger jag bara. fast på träningen så va de ganska oseriöst för att va hade ingen tränare pga, att dom hade match och dom andra kunde inte, men de gick ju ändå bra och roligt va de! efter träningen så stannade jag, linda och några fler från laget och kollade på herrarnas match, men inte amanda.. :( hon skulle hem och packa tills idag, hon åkte nämligen till gotland i morse ;)
så igår kväll efter herrarnas match så cyklade jag och linda förbi hemköp och köpte falukorv xd. när vi kom hem så lagade vi mat, duschade och gick ut med hunden. sen kollade vi på film, jakten på lycka..tror jag den hette. vi somnade iaf vi 2 och vaknade efter 11 av att lindas mamma ringde. sen plockade vi undan sängsaker och hon packade ihop sina saker sen åkte hon hem och jag bänkade mig framför tv:n. nu sitter jag här och väntar på att mamma, pappa, milla och gurra ska komma hem från London. dom ska komma hem ikväll men jag vet inte när ikväll, memen..de är väl bara att vänta !

hörs senare ! <3


förresten.. bilderna från dagarna med linda och amanda kommer säkert upp ikväll eller imorgon ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0