200 inlägg (y)

hej, idag efter match så kom jag hem och åt sen åkte jag vidare och träffade amanda och linda, åkte vidare till torsharg och kollade på killarnas match, fast jag kollade Bara på första halvleken för sen hade jag samling med damlaget, killarnas vann iaf :) när jag spelade med damer så vann vi oxå, med 5-1..så den här veckan är de 9 samlade poäng, alltså 3 vunna matcher, grymt! ;D just nu ligger jag i sängen och kollar på tv och messar..funderar på att sova snart eftersom de är skola imorgon och måste vara lite pigg ;) Har skrivit 200 inlägg på den här bloggen förresten, fast efter de här inlägget så blir de 201, jaja. Skit samma. Nu ska jag sluta skriva och fortsätta kolla på tv ;*

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Fan du har ju 200 inlägg för du kanske sätter ut så jävla små och tråkiga inlägg!? Ingen vill faan läsa din blogg

2010-08-25 @ 17:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0