20.54

hej,
inatt sov jag, linda och amanda ute i ängsholmen i amandas mormor och morfars sommarstuga. de va jätte mysigt. på kvällen hade vi ju träning som vanligt sen ringde vi och beställde kycklingsallad som vi hämtade upp påvägen till ängsholmen. när vi kom fram så åt vi och sen gick vi ner till vattnet och badade, naken bad. efter ett tag så gick vi in för att de blev så kallt, sen gick vi in och pratade, spelade kort, kollade film och fixade lite.
först somnade vi vid 3 och linda och jag delade på en 90 säng och vi hade varsit täcke och sängarna va uppe i  taket så de blev skiiiiiiit varmt, så vi vaknade vid 5 igen och d la vi oss alla på golvet och sov till 11 :)
sen plockade vi undan efter oss och åt frukost och sånt sen åkte vi hem till linda och bara va för alla va skit trötta.

vi hade iaf skit roligt.
klockan 5 på morgonen när amanda ska klättra ner från sängen så går hon förbi radion, den ba:
godmorgon, godmorgon nu är klockan 5 och de är dags för trafik..någonting ;s
- på rixvägen 86 står en älg.

HAHAHHAHHAHAHHAHHA, fyfan vad amanda och jag garva ! XD trodde ärligt att jag skulle dö. XD

hahaha, jag orkar inte berätta mer nu, men de hände massa roliga saker hela tiden så jag garvade tills jag fick kramp, nästan iaf..


aja, hade tänkt att lägga upp några bilder nu men hinner inte för nu ska jag kolla på jallajalla ;)

bilderna kommer snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0