22.28

så, nu blev man av med Linda och amanda. gud, de va på tiden -.- HAHHAHAH, nej jag skoja! JAG ÄLSKAR DOM, dom skulle kunna vara här hela tiden och vi skulle ha lika roligt varje sekund! :D som sagt så kollade vi på Sverige - Skottland, och Sverige vann såklart ! :D

tror jag ska börja borsta tänderna och lite sånt så att de är klart tills senare. måste försöka komma i säng ganska tidigt eftersom jag ska upp 10 :( amanda och linda kommer hem till mig vid halv 12 så de blir kul !
vi ska nämligen åka iväg och handla sen ska vi packa och så, för vi tre ska sova ute i ängsholmen i amandas mormor och morfars sommarstuga i 3 nätter, tror jag de blir :)
men jag skriver mer om de imorgon innan dom kommer..
skriver nog inte mer ikväll så jag säger godnatt redan nu,
godnatt ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0