22.32

hej,
så nu har jag hunnit med allt och lite till :D
som sagt så drog jag till träningen och den va faktiskt riktigt rolig, först sprang vi spåret som jag hoppades på sen s hade vi lite teori och sen lite små spel :) när jag kom hem så duschade jag och åt sen åkte jag och träffade sofia, vi skulle träffas för att prata och lite så, älskar dig sofia ! kan verkligen säga allt till dig ! <3
aa sen gick vi hem till mig för att de va så förbaskat kallt ute :p och nyss kom jag hem efter att jag följde med sofia en bit när hon skulle hem. jag såg en orm när jag cyklade hem ! ;oooooo USCCCCH ! :(

aja, nu vet jag inte vad jag ska göra, ska kanske kolla film. ska iaf försöka somna tidigt ikväll för skolan börjar ju snart och måste börja vänja mig med tidigare mornar.. :(

vi hörs ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0