22.36

tja,
idag har jag inte gjort så mycket, min morbror och fia var är och fikade sen så har jag inte gjort då mycket. på kvällen va de träning såklart ! grymt skönt, började med att springa spåret sen va de  träning i spöregn (n) gillar inte att träna när de regnar men vad ska man göra? ;)
börjar få ont i mina knän igen, hatar de ! hade det hela förra året, förra året va ett piss år.. hade skoskav hela året ;s och sen så fuck sig mina knän och då gjorde de sjukt ont hela tiden, men nu har de inte riktigt blivit så, gör bara lite ont men är ändå inte kul för är rädd att de ska bli som förra året. jajajaja.. nog om de.

imorgon ska jag till arosfortet med Linda, Amanda och Amandas moster Linda ! :D ska faktiskt blit riktigt roligt ! så skriver inte förränm imorgon kväll, orkar inte sätta på datan på morgongen så ;)
men vi hörs i morgon !
ha de bra, puuusss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0