förlåt förlåt !

hej, Och återigen förlåt, för världens sämsta uppdatering! Har varken haft tid eller någon lust. Skolan har börjat och de är faktiskt ganska skönt, att man känner att allt är som förut, även fast de inte är de..skönt med fasta tider och så. Hela veckan så har de varit skolan och fotboll varje dag, de är så de ska va! Fast jag har faktiskt en rolig sak att berätta..jag badade i mälarbaden i onsdags, de regnade och va svinkallt ute men vi hade klassensdag och då va vi i mälarbaden sen drog vi till skolan och kollade på film, men de va faktiskt ganska skönt eftersom de va så kallt i luften fast när jag hade vart i ett tag så frös jag as mycket och skakade som bara den! Men iaf, jag har iaf haft de bra och jag hoppas ni oxå har haft de! :) Idag på kvällen så hade linda och jag lördagsmys, vi åt godis och kollade på 2012. Nu ska jag sova eftersom jag har match i morgon bitti mot stigtomta, som vi även mötte i onsdags kväll och vann med 6-1, men nu jävlar ska de bli 2 siffrigt! Godnatt, sov så gott! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0