muuuusik.

hej,
sitter här hemma helt ensam och dunkar musik samtidigt som jag kollar på alla gammla bilder på mammas data, från när vi va på öland 2004 och 2005. sen bilder från gotland 2007-2008 och finland 2009. och en massa annat, riktigt roligt att se hur jävla ful man har vart.. haha visst, jag ser verkligen inte bra ut nu heller men förut liksom. HAHHAHAHHHAHA ! skäms när jag ser bilderna (a)

hade tänkt att lägga upp några bilder, man får ju liksom bjuda på sig själv.. !

ÖLAND 2004.

hahah, stora syster och lilla syster ! :D


fett cool, jag fick körkort efter att jag hade kört ;)


haha, fett söt ! ;o

CAMBILDER PÅ MIG OCH SYRRAN FRÅN FÖRRA ÅRET.
HAHAHAHHAHAHA !



HAHHAHAHA, jag vet att vi är störda ! ;D



Kommentarer
Postat av: Cajsa :)

Hahahaha fan va söt bild på dej i bilen ! ;d <3

2010-08-22 @ 00:25:43
Postat av: Jenna

hahahha, cajsa.. skulle inte tro de ! ;)

2010-08-31 @ 17:33:41
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0