soft !

tjena,
kom precis ur duschen och snart ska jag kolla på "fångarna på fortet" . idag har jag vart i skolan, slutade 14.20..ganska skönt. efter de så va jag med amanda och linda, vi gjorde våfflor och sen kollade vi på film. riktigt mysigt, älskar verkligen er tjejer ! ;*
imorgon har jag sovmorgon, eller jag börjar 9.25 varje tisdag så ganska soft. blir att sova ganska länge iaf, efter skolan vet jag inte riktigt vad som händer.. på kvällen blir de iaf träning ! skulle haft träning idag med damlaget men eftersom vi har fotboll hela veckan så skulle vi vila idag och med tanke på att jag är "skadad". så duktig som jag är så sträckte jag mig ju såklart igår på matchen när vi värmdeupp -.- och någon vecka innan de så blev jag stämplad riktigt rejält så min fot är helt konsig, har typ en cancer knöl på foten som fortfarande värker och massa. JAJAJA.. nu ska jag sluta, fångarna på fortet börjar nu såå..
hejdå ! ;*


 - mina brudar ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0