stackars amanda !

hej,
nu har jag precis ätit. innan de var jag på torsharg med linda och kollade när damerna hade match, dom spelade mot värmboll och vann, tror de blev 5-3 eller något ;s dom vann iaf ! :D

idag har jag inte gjort någonting, bara tagit de lungt och nördat tv och data, som ni kanske har märkt på dom tidigare inläggen (a)
imorgon blir de att va med bästavän ! har verkligen saknat henne, har inte träffat henne så mycket på lovet. harvart mycket fotboll och "linda-amanda" ! :D men imorgon så blir de sofia och sen så ska hon sova hos mig, på söndag morgon så åker vi till gnesta för att jag ska spela match och hon ville följa med..så de blir en tidig morgon -.-

ska kolla på tv nu, eller iaf kolla om de kommer något bra på tv, hejs !


jag har en dålig nyhet,, Amanda är sjuk ! tycker verkligen synd om stackarn, hoppas de blir bättre snart gumman ! :*



Kommentarer
Postat av: Sanna ;)

Stackare! :(

Hoppas hon kryar på sig.. Och hoppas hon blir glad för den söta bilden du la ut ;)



puss

2010-08-20 @ 22:28:03
URL: http://tessawy.blogg.se/
Postat av: Amanda

tack sötis! :) <3 love you, fast hatar bilden :(

2010-08-23 @ 17:08:54
Postat av: Jenna

haha, sanna hon älskar egentligen bilden (a)



puss på er !

2010-08-31 @ 17:36:32
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0