13.00

hej,
har vart jätte dålig på att skriva här, men har inte riktigt haft tid till de.
hela helgen så var jag ju på torsharg eftersom de va cup där och ja.. jag hade riktigt roligt där. igår så va jag med linda och amanda, vi bakande cupcakes. dom blev faktiskt ganska bra. sen så skulle vi egentligen haft träning igår kvll men så blev de inte eftersom de regnade så himla mycket, åskade och blixtra. så amanda tänkte att hon kunde bjuda oss på tacos då och sen att vi kunde sova hos henne och ja.. så blev de ju. vi hade faktiskt en riktigt rolig kväll, som vanligt med film och prat, vi hyrde filmen " Valentine's day" tror jag den hette ;s. men iaf, den va inte så jätte bra, visst den va okej men de fanns ingen höjdpunkt i filmen utan de va mest samma sak om och om igen, lite tråkigt men den va bra ändå på sitt sätt.
vi vaknade vid 10 tror jag och då hade redan amanda vart ute och gått ;o duktig hon är. sen låg vi och segade oss, åt frulle och fixade lite. nu är jag hemma och sitter här, kom hem ganska nyss.
vet inte riktigt vad jag ska göra idag, eller ikväll blir de träning så ska träffa amanda, linda och michelle kl 5 :D

hörs senare, puss ! <3


jag, amanda och linda. linda skickade några bilder från när dom sov hos mig och de är en av dom.


älskar er tjejer !


våra snygga cupcakes ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0