15.10

nu har jag precis ätit och vet inte riktigt vad jag ska göra. min lillasyster tycker att vi ska gå ut och åka pulka men vet inte riktigt om jag kan hålla med om de.. "/ inte så roligt. idag ska jag nog ta de lungt om inte mamma och jag ska på bio ? :s

imorgon blir de iaf att städa rummet till nyår. blir grovstädning, fast som tur kan jag inte tvätta golvet nu när jag har heltäckningsmatta (y) skönt, för de är riktigt tråkigt att tvätta golv, därför mamma alltid tar den uppgiften, men nu behövs de inte länge :)
förresten, jag va ju på stan och tuna igår med Sofia, jag hittade 3 tröjor och 1 bälte. wow, jag hitta en tröja på rean..otroligt ! ;) man orkar ju liksom inte kolla på allt eftersom de är folk överallt som håller på och knuffas och skit som om de aldrig sätt kläder förut, haha !
nej nu ska jag ta tag i mitt liv och hitta på något riktigt skoj, om jag lyckas..
vi hörs ! :*
JAG SAKNAR MINA TJEJER ! :*
Linda, kom hem från haparanda !!!! :( eller va de nu heter  (a)
Amanda, saknar errrrrrr !

Kommentarer
Postat av: Linda

AAw vad söt du är! ;*

Jag har saknat dig med massor, snart träffas vi äntligen! Längtar redan, ses snart sötnos! ;)

2010-12-30 @ 11:13:04
URL: http://liindastromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0