21.06

hundvakt.. ja de va jag igår kväll, från 17-21 va vendis här. fy vad jobbig hon är men samtidigt så sjukt söt fast hon biter och håller på. de första hon gjorde va att kissa på mitt golv fast hon precis hade vart ute.. åh, jag blev ju så glad ! -.- nog om de, när danne kom och hämtade vendis så följde jag med dom och så sov jag över där. vi hade riktigt roligt, vi spelade tv spel och bara va. jag vaknade runt tolv och lite senare gjorde jag och nathalie frukost. Simon och jag spelade bil spel på ps3 tills danne kom hem och sedan skjutsade hem mig vid 3.

just nu har jag precis kollat på bonde söker fru, sämsta fan haha ! ändå kolla jag på de, men de va ju såhär... att man fick se hur de va i nuläget eller något :s haha ! ikväll skah jag försöka somna ganska todogt  för imorgon ska jag till stan med Linda, Amanda och Emma. Ser jag verkligen framemot eftersom jag verkligen har saknat dom brudarna ! :D
nej nu ska jag fixa lite saker tills i morgon och ta en dusch tror jag..?
vi hörs :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0