23.22

ja.. nu har jag spelat bingolotto, jätte roligt ! fast, nej de vet jag inte.
idag har jag kollat på prison break nästan hela dagen och köpt julklapp till sofia, har även lämnat den till henne och jag fick en julklapp av henne som jag ska öppna imorgon, kan nästan inte låta bli ! (a)
ja, förra jullovet så kollade jag på alla prison break säsonger, 4 st + en film och en säsong är ungefär 16 timmar.. jag verkligen älskar de ! nu kollar jag på de igen, eftersom jag inte har något annat för mig. sjuuuuukt bra, man kan inte sluta kolla. alltid spännande och man blir verkligen fäst vi de ! Man kan se de hur många gånger som helst men blir ändå inte uttjatat !
Michael Scofield och Lincoln Borrows, huvudpersonerna.. dom är ju inte lite snygga heller ! ojoj..
nej nu ska jag ta och kolla lite prison break och sova senare, ska försöka somna skapligt tidigt så att jag orkar upp imorgon, juuuuuuuuuulafton då ju ! :D
haha, vi hörs ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0