23.54

hej !
har precis varit hos amanda och linda, vi hade julklappsbyte och så gjorde vi även mat.. as gott ! hahaha, vi är fett moff ! (a) men vafan man lever bara en gång, så äääääätttttt hahahah, fast kanske inte.. :p
just nu sitter jag hemma med sofia som satt i mitt rum när jag kom hem ! :D då blev jag glad.. eller ja.. gladare ! :D vet inte riktigt vad vi ska göra men vi kommer nog på något roligt ska ni se !
på julklappsbytet med amanda och linda så fick jag..
av linda fick jag  en jätte fin ring ! :D
av amanda fick jag en chokladkaka och en shower gel !
tack tjejer, älskar er !  :*
nej nu ska jag ta och vara social med sofia och så ska vi hitta på något riktigt roligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0