BORTA BRA MEN HEMMA BÄST !

hej !

nu är jag hemma från 4 underbara dagar i sälen med världens bästa lag ! jag har haft de så sjukt roligt, åkt skidor, badat på experium, bara njutit och umgåtts med laget ! jag har skrattat hur mycket som helst under tiden i sälen.. kan man fråga vem som helst.. skratta åt allt och alla ! xd
jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för de finns så otroligt mycket jag skulle kunna skriva !
men vi har åkt mycket skidor så ont i fötterna har man ! ;) Benny kastade även gröt på mig, myyysigt och så kastade vi ägg..och massa annat. sååå sjukt roligt vi har haft de 4 dagarna. tiden går fort när man har roligt !
bilder får säga sitt.. orkar inte skriva, har annat att göra egentligen !


 
 
 
 
 
 
 
 
 


älskar er tjejer ! <3

                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0