F R E D A G !

hej !

äntligen helg, behövs verkligen ! var sjuk förra helgen så kunde knappt sov va då men nu jävlar ;) Förresten.. om en vecka är de jul. de kommer blir skit roligt ! vad ska ni göra i jul ?
jag ska som vanligt till farmor och farfar och äta på dagen, där den största delen av släkten är och sen senare på kvällen så kommer Danne och Elina till oss, kommer bli riktigt roligt tror jag, eller jag vet ! :D

iaf.. idag har de vart en as skön dag ! började kl åtta med träslöjd och efter de hade vi NO, då vi kollade på film och fikade..little miss sunshine hette filmen.. den sög haha ! så jag slutade kl 10.40. eller jag och jag.. alla från min klass som var med i luciatåget. när jag kom hem så var de bara att bära ner mina kläder till mitt nya rum och jag rensade även min garderob samtidigt.. gick inte så bra att kasta iväg kläder men.. "/

nej.. nu ska jag ta och busa lite med Dixi.. Hon ska vara här i helgen, jobbigt !


Min syster, Dixi och jag.. haha !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0