plugg, plugg och mer plugg..

hej !

har inte haft tid att skriva för har så otroligt mycket plugg nu dom sista dagarna, bara att ligga i fast jag skulle vilja skita i allt och bara sova. men nej de går inte, måste verkligen ha betyg ! idag har jag pluggat hela dagen, först skolan och direkt när jag kommer hem så satte jag mig och plugga. inte de minsta roligt men.. nu är jag klar med so:n iaf.. svenskan skiter jag i för den är inte suuuuper viktig, bara ganska. får fråga någon i  skolan om de sista. tills på fredag har vi 2 st NO uppsatser som ska lämnas in och vi har inte ens fått reda på vad vi ska skriva, cp björn.
nej nu ska jag sluta prata om skolan och ta de roliga. ikväll är de träning, karate med världens bästa fotbollslag ! :D imorgon blir de skolan och sen vet jag inte vad som händer.
men vi hörs ! :*
                                                                                                 
                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0