Roooompha!!!

nu sitter jag här med Linda och Amanda. har verkligen saknat dom ! vi har vart på stan hela dagen och jag fick med mig 3 tröjor och en bh, naaaajs ! Nu sitter dom och spelar guitar hero medan jag skriver här. snart ska vi äta maten som vi har gjort...
Hallå där kött och blåbär!
Linda fortsätter blogga åt Jenna för hon är alldels för upptagen :) Vi käka nyss maten vi gjorde, en riktigt succé blev de! :) Jenna satte precis igång bastun, så blir det ansiktsmask på de, underbart!!
Nu sitter hon återigen vid tv;n och spelar Guitar Hero tillsammans med Amanda så nu ska jag göra dom sällskap!
Bilder kommer senare, ha en forsatt mysig kväll!!!;D
Kramar Linda, Jennas bästa kompis!!!
Sälen med laget, saknar! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0