17.29

tja,
inatt sov ju Cajsa hos mig och vi somnade inte förrän vid 07.00. och vi hade satt alarm på 11 bara för att vi skulle åka och bada. så när vi vaknar är vi skit trötta men vi går upp ändå efter ett tag, äter frulle och tar undan allt på golvet..eftersom vi sov på golvet, HAHHAA. vi tog ner min bäddmadrass och så tog vi en annan och sov på dom, skit skönt faktiskt.
idag blev de mälarbaden för våran del eftersom de är närmast och vi var skit trötta så vi orkade inte cykla någon annan stans XD. men när vi kom dit så badade vi lite och la oss i solen sen och såklart så somnar vi som vanligt och jag vaknar efter 1 timme av att något skriker "AAAJJJJ! XD HAHAHHAHA".
vi åkte hem lite efter 4 och kom hem vid halv 5 och när jag kom hem så va maten klar så de va bara att äta.
ikväll ska Cajsa, Erik, jag & Poven åka någonstans för att ta ett kvällsdopp, vi får se om nåra andra följer med! :D

byeee! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0