20.08

hej,
idag har jag vart på stan med linda, köpte pressent till bästa sofia där.. kan inte säga vad jag köpte eftersom hon kanske ser det här på bloggen innan hon fått de ;) haha !
när linda och jag kom hem så drog vi till mig och fikade eftersom min syster fyller 17 år idag så hade vi fika och gäster, så vi passade på ;) sen åkte vi och träffade nico och så kom jag hem för ett tag sen, nu sitter jag här och har precis ätit.
jag är faktiskt fortfarande riktigt trött fast jag har fått sova ut..menmen, kommer väl vara de i ett par dagar nu.

ikväll blir de film, "snabba cash" tror jag. är de någon som har sätt den? är den bra? har nämligen hört att vissa tycker den är bra och att man borde se den så.. varför inte? :)

skriver nog mer ikväll, hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0