23.14

hejsan! (:

idag har jag verkligen inte gjort någonting speciellt. jag vaknade halv 1 och mamma slutade 1 och då skulle jag följa med henne att hämta ut min syrras pass och fixa id-kort och massa ;s
tror ni inte jag får panik när jag ser att mamma kommer hem om 30 min! JOOO ;o så jag hoppade in i duschen och sen va de bara att klä på sig och åka iväg :)
hahhaha, mamma klagar hela tiden på att jag sover för länge, men de är sommarlov vafan, klart man ska sova då! :D och idag fick jag ett straff för första gången i mitt liv. (fick straff för att mamma tycker att jag sover hela dagarna när de är fint väder) HAHAHAHHA, lol.. mitt straff blev att gå ut med hunden XD såååååååååå jobbigt, eller inte :)
aa, fast de va riktigt kul att gå ut med Ella (hunden)..för hon är så himla söt och snäll! haha, så jag tror hon älskar mig massor nu för vi tog en långpromenad, slå den ni ;)

aa, sen har jag inte gjort något mer idag? eller jo.. jag har.. (a)
nördat min lillasyster Nintedo DS, super mario..fy helvete vad roligt de är! :D
HAHAHAHHAHA, ja och nu på kvällen va jag med Julia och Cajsa..kom hem typ nyss.

men nu måste jag gå och sova för jag ska upp kl 6 imorgon ;o
men varför får ni inte veta förrän imorgon kväll, mohahha? :D
( shit, ? va äre med mig? tror fan jag blivit störd? ;s )

ella

( en bild på Ella, bara för att hon är så söt! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0