,,

ja, nu är jag hemma från träningen har har redan hunnit äta och duscha. träningen va rolig vi övade på passningsspel, straffar och lite så (: ikväll händer inget speciellt, ska nog försöka lägga mig tidigt iaf.. för jag ska nämligen upp halv 10 och så ska jag olja in altanen engång till sen vid tolv så ska jag va med sofia så de gäller att jag är klar med altanen då, men de hinner jag lätt ;)

ska väl kolla om jag hittar någon bra film att ladda ner, har inte kollat på film på jätte länge ju ;p

någon som har ett bra film tips? :D

Kommentarer
Postat av: Amanda

vad har hänt? JAG ÄLSKAR DIG JENNA! <3<3

2010-07-13 @ 22:53:22
Postat av: Jenna

massor.. kan kanske ta de någongång, älskar dig med! <3<3<3

2010-07-13 @ 23:20:53
URL: http://jennapaananen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad kolla du för film :d

2010-07-17 @ 23:24:30
Postat av: Jenna

vad jag kollade för film ?

ehm.. jag minns inte, var några dagar sen.

2010-07-17 @ 23:56:57
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0