film time..

tjaaaaaaaaaaaa! ^^

idag har jag vart duktig och rensat min garderob, fick bort oväntat mycket kläder men de är fortfarande propp fullt "/ precis när jag va klar med att rensa garderoben så började matchen mellan Argentina - Tyskland, BUUHU.. argentina förlora med 4-0 :''''( så jävla surt, jag som trodde på argentina, men nehe..
när matchen var slut så var de bara att städa rummet, inte så kul att städa rummet när de är så varmt ute men skit samma, de behövdes.. so?
haha, sen var de match igen, mellan Spanien - Paraguay. 1-0 till Spanien! David Villa gjorde målet och de va stolpe, stolpe in XD hahhaha. 
och ja, nu har jag inte gjort så mycket, va ute en stund med min lillasyster efter matchen och nu sitter jag här, men nu blir de FILMTIME, ska börja med att kolla på, The Final Break - Prison Break.. och sen vet jag inte riktigt vad det blir.
imorgon ska jag och cajsa åka någonstans och sola och bada, om nu vädret vill de :p
men ha de bra så hörs vi imorgon :D



(en liten bild på min bränna jag fick när jag va i bulgarien ) ;D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0