godnatt

känner att jag börjar bli jätte trött så ska nog stänga av datan och hoppa i säng. ska borsta tänderna nu och då kom jag och tänka på när 12 åriga killar tog min tandborste ur min mun och borstade med den.. på gothia. snacka om att jag blev äcklad så de va bara att köpa en ny tandborste efter att killarna från Litauen sugit på den -.-

Det där pojklaget från Litauen va sjukt äckliga. när man gick i korridoren i skolan så gick dom och tog en på rumpan, drog upp ens tröja och frågade om man ville suga av dom.. hmm, dom var 12 år. INTE OK.

ska ta och hoppa ner i min efterlängtade säng, efter att ha sovit på luftmadrass i 1 vecka ;)
godnatt, puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0