idag har jag...

.. vart i sthlm med Linda & Amanda! :)
jag gick upp kl 6 och Amanda kom och hämtade mig och Linda halv 7, SKIT TRÖTT, :p. jag somnade dessutom efter 2.. så jag va skit trött!
tåget gick 07.12 och vi skämde ut oss på tåget! XD. HHAHAHAHA, när vi gick på tåget så var de bara vi och ungefär 3 personer till som vi såg, så vi satt och pratade om allt möjligt och skrattade.. sen när vi är framme och vi ska gå av så ser vi att de va skit mycket folk i tåget, alla hade sutit helt tyska och lyssnat på oss, HAHAHA.. pinsamt! XD
sen åt vi frukost och alla 3 var vrålhungriga och sen va de bara att shoooooppa! :D vi tog 16.26 tåget hem och va hemma 17.47 ;) HAHHA, exakt på minuten därva! :D
men iaf, vi kom till eskilstuna 17.47 och vi skulle vara på torsharg 18, fatta 13 minuter! :p men ja, vi kom nästan i tid, bara 5 minuter sena. :) haha, ni kanske vill veta vad vi skulle på torsharg och göra? ^^
jo.. nu äre så att, HAHAH skoja! men aa, vi skulle spela match med damlaget och de gick väl bra, 2-2 mot kvicksund.

VET NI? ;o
HAHAHHAHAH, fyfan! när vi kom till sthlm och hade ätir frulle så hade inte affärerna öppnat än så vi gick ner till vattnet och påvägen dit så såg vi en gubbe som stod  och spydde.. sen när vi va vid vattnet så kommer han spy-gubben med en annan gubbe och gick mot oss med vi kollade bara bort för att dom inte skulle komma, men vad tror ni dom gör?!!
dom kommer fram till oss ba, hur mår ni tjejer ?
vi ba, ;o. och amanda sprang iväg medan linda och jag gick iväg och blev j'vligt äcklade..
fy helvete vad äckliga dom va, feta knarkare ;s

aja, pallar inte skriva mer nu.. men de kommer några otroligt vackra bilder på oss ;)

.

.

.

jag köpte:
~ 1 BlåVit randigt linne.
~ 1 Orange/Rosa,Vit Randig linne.
~ 1 "PersikoFärgat" linne.
~ 1 knall "Rosa" linne.
~ 1 bh & trosor till.
~ 1 par svart/gråa mjukis shorts.
~ 1 klocka.
~ 2 st hårfärg till min syster.

jag tror de va allt.. och ja, allt ser helt konstigt ut på bilden menmen.. så äre :(


Kommentarer
Postat av: Linda

haha. en grymt rolig och lyckad da blev det! :D

haha, men ´jag gillar igen av bilderna där på mig... du tog ju den som Amanda såg bäst ut på bara för att hon sa det! xD<3<3<3<3

SKicka bilderna sen :D

2010-07-04 @ 11:34:50
URL: http://liindastromberg.blogg.se/
Postat av: Jenna

haha, ja en riktigt lyckad dag! :D

men de va ju den enda bilden jag fick lägga upp på amanda och jag ville lägga upp en så då blev de så och för dig brukar de aldrig spela någon roll så ;)

haha XD <3<3<3<3

2010-07-04 @ 18:18:48
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0