miss u guys !

hej,
idag bjöd jag lauren och holyn på svenska pannkakor och dom älskade de, dom ville bara ha mer och mer. klockan 12 skulle vi vara på torsharg och spela match först spelade vi mot 96 laget från usa och de blev 2-2 sen spelade torshällas damlag mot usas 94:or och de blev 2-2 även där.. jag spelade med båda vårat lag och damlaget, ganska jobbigt eftersom de va så varmt :p men roligt va de !
sen så grillade vi på kvällen och sa hejdå, usa tjejerna skulle nämligen till umeå på cup och sen efter de till gotland på cup. GOOD LUCK till dom !

de va hemskt när vi skulle säga hejdå, Lauren och Holyn är verkligen hur snälla, söta och roliga som helst ! hoppas verkligen jag träffar dom snart igen.
fick massa saker av dom igår kväll.. 3 tröjor, 3 flippflopps och "pins". jag kommer ta kort på de jag fick och lägga upp på bloggen, kommer även lägga upp alla bilder vi har tagit..även "the crazy pics" som vi tog igår kväll :D

seee you soon ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0