säng dags !

idag efter att vi sagt hejdå till usa tjejerna så cyklade jag och linda till hemköp och köpte Ben & Jerry's glass, MUMMMS ! sen cyklade vi till Linda och kollade på film, de blev : ett öga rött. hah älskar filmen fast jag har sätt den flera gången, den är klockren!

imorgon så ska Linda och jag cykla till stan, hon ska köpa present till nico och jag till sofia. fast.. vi kanske bara cyklar, för de ska regna imorgon ;o jag som vill ha riktigt sommar väder så att de bara steker så fort man kommer ut (a) haha !

måste gå och sova nu för att jag ska få sova ut, jag har inte fått sova tillräckligt på nästan 2 veckor så jag är skapligt trött hela tiden, men inatt då jävlar ska jag sova !
godnatt alla, hoppas ni sover lika bra som jag kommer göra ! :D

puuussss ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0