(y) på dagen.

tjjjaaaaaa!

idag har jag vart med Linda, Ida & Amanda. vi började med att åka till stan, linda och jag köpte vaxnings sak och sen åkte vi till ida och vaxa benen efter att vi köpt allt vi ville, fick även med mig ett par shorts hem.
men när vi väl va hos ida så vaxa Linda och jag benen, ATTANS VAD ONT DE GJORDE, jag säger bara "ajjjjjjjj!" :D
sen pratade vi massa och lyssnade på musik och så kom jag hem vid tio och åt för jag hade inte ätit på hela dagen, men jag va inte hungrig heller. nu sitter jag här och lyssnar på idas spotify lista ;)
ska  nog kolla på film snart, för igår somnade jag efter 40 min så ska kolla klart på den.

hoppas ni har haft en bra dag, de har jag haft.

älskar er tjejer :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0