1 månad sen :(

tjena ! ;)
och ja.. jag lever :D har inte skrivit på snart 1 månad ;o men jag har knappt sutit vid datan och när jag väl gjort de har jag inte haft tid att skriva. men jag kan berätta lite snabbt vad som har hänt. 5-6 Juni hade jag tränings läger och de va sjukt kul! :D 10 Juni var de skolavslutning och då fick jag ÄNTLIGEN SOMMARLOV ! :D
Sen var det bara hem och packa för den 12-20 Juni så åkte jag till Bulgarien, snacka om skönt! ;)
sen har jag inte gjort så jätte mycket förutom att tränat och vart med Amanda & Linda :D

jag lovar att lägga upp bilder från lägret och Bulgarien, så snart jag kan :D
hare bra sålänge,
och ja..jag ska börja skriva ofta, iaf oftare.. (:
hejdå ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0