Söndag.

tjentjena! :D
idag va jag med Cajsa, vi har inte vart på ett halv år och ja.. HAR SAKNAT HENNE! :D
haha, ja iaf.. vi träffades vid 1 och då solade vi lite och badade, fast jag solade bara för jag kunde inte bada för jag har lovat Sofia att vi ska ta vårat första dopp tillsammans i Sverige, så de va bara att vänta ;)
sen senare så cyklade vi till hemköp och köpte Ben & Jerry's,  MUUUMS! :D
sen drog vi till slagsta och va med.. Erik, Niclas, Poven, Emil, Sofia & Philip. men vid 22 så drog Cajsa & Sofia hem :( men då va jag med boy'sen ;) hahahha, jaa..dom kan man alltid ha kul med! :D

älskar er!

älskar dig sofia!

älskar er!

några bilder från dagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0