berätta 10 sanningar om dig själv! ♥

Berätta 10 sanningar om dig själv

1. mitt sjävförtroende är sämst!

2. jag älskar mina vänner mer än allt

3. jag är överlycklig över att jag har Sofia & Emelie! :D

4. jag saknar min förra klass obeskrivligt mycket!

5. jag älskar min b-vän mest av allt på jorden! ;*

6. jag hatar att Anna vann melodifestivalen "/

7. jag står för vad jag gör och säger.

8. Tnis f-95 är det underbaraste laget som finns! ;*

9. jag vill tillbaka till USA nuuu!

10. jag kommer inte på något mer (a)

 


;* <3

" älska klassen " ♥

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Åh jenna! vet du hur lycklig jag är att ha dig? och sofia!

Det går inte att beskriva hur glad jag är över som fått lära känna dig! Du är en av de få bästa och det kommer du verkligen alltid att vara. Jag älskar dig så mycket! Du är för bra!:d<333333

2010-03-15 @ 18:07:08
URL: http://ecc.blogg.se/
Postat av: Jenna

åh, vad söt du är emelie!

älskar dig, du är wonderful! ;* <33333333

2010-03-15 @ 18:28:39
URL: http://jennapaananen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0