gympozz..

Gympozz, gympozz och ännu mera gympozz ^^
Idag hade vi friluftsdag och jag var på Gympozz hela dagen med Shakiba, Eve, Sanna, Julia & Cajsa. Det var ju roligt, xd. vi slutade kl 14 :D och tog bussen hem. Nu har jag vart hemma ett tag och hunnit äta lite mellis och lite så. Ikväll blir det Tuna Park.. Ska till Stadium kl. halv 7 och ta lagfoto och sen beställa nya match/träningsställ (y).
Jag kommer nog hem efter kl 20, så tror jag kollar på tv och så då.

Jag vet, jag uppdaterade inte igår..men jag orkade inte sätta på datan och det hände ingenting..eller jo. jag fick världens mag-knip så det blev ingen träning för mig igår! :(
nu ska jag nog kolla på Prison break säsong 4..det är sååååå bra!! :D


"This is my fucking life" -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0