hemma och lite mer hemma.

hej, skrev inte igår för jag orkade inte, har inte vart i skolan dom här 2 första dagarna på veckan. för jag har en ganska lätt hjärnskakning, så det blir ingen träning idag :( Men ska iaf försöka gå till skolan i morgon. hatar verkligen att vara hemma, de finns inget att göra och de känns som om man missar massa, och får jobba hemma (n)
idag kom det verkligen ingenting på tv under dagen, så jag kollade på något skit, typ.. Bulgariens övergivna barn ;ss
men iaf, alla där (på ett barnhem) var hur smala som helst. benen och armarna var som en av mina fingarar, asså lika tjocka. det var sjukt äckligt och det värsta va att dom som jobbade där var skit tjock och dom tyckte att barnen såg friska ut och att dom inte var ett dugg smala ;o
sjuka männskor!
haha, yrrol kom oxå på tv.. HAHAH, de var skit kul.
de är typ en gubbe och en tant som är blinda i filmen och då skulle dom köpa en tv, då sa dom till han som jobbade i butiken..
- vi vill ha en text tv, 28 tummare..annars ser vi inte vad det står!
HAHAHHAHAHHAHAH! xd så jävla kul!

aja, pallar inte skriva ;)

puss! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0