Lördag

tjabba!

idag vaknade jag vid kl 10 för att mamma släppte in Ella (våran hund) i mitt rum och såklart hoppar hon upp i min säng och slickar mig i hela ansiktet, klart man vaknar -.- men iaf..de var ganska bra att jag gick upp då eftersom vi skulle få gäster kl 12. Så de var bara att fixa sig sen kom "gästerna" och jag var såklart social med dom. Sen åkte mamma och jag och hämtade mormor & morfar som har varit på kryssning, lämnade hem dom och åkte hem igen. efter det har jag väl inte gjort någonting, typ vart social med min syrra och hennes kille..just ja. sen så pärlade jag med min lillasyster -.- skit tråkigt men ett bra sätt att fördriva tid på :D
Nyss kollade jag på sämsta melodifestivalen och satt vid datan. Nu ska jag väl kolla på World Trade Center, inte för att den är så bra men..Jag tycker det handlar alldeles för mycket om när det redan har rasat ihop och alla människor är under allt skit, menmen "/

nu ska jag kolla på World Trade Center, kanske gör ett snabbt inlägg sen ;)

puss på er! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0