Onsdag

hejsan ;D

idag när jag gick upp kl 06.30 var jag sjukt trött, är alltid jätte trött men nu var jag enormt trött. Men skolan var som vanligt ganska bra, började med typ..Engelska, matte i 10 min fast vi pratade bara. Sen gick vi och kollade på världens sämsta tester som handlade om en invandrare som satt på ett tåg..i 70 min ;o men tillslut så var det lunch, Sofia och jag var hur hungriga som helst xd men efter lunchen var det elevens val men jag satt och ritade och pratade..sen var det SO, cajsa och jag jobbade tillsammans med typ religon ;( Och sen var sista lektionen idrott. En riktigt lång dag, slutade kl 15.25 "/ 
När jag kom hem så gjorde och ingenting, eller jo..jag pratade med min syster och hennes kompis Malin :D Nu kollar alla i familjen + Malin på "luftslottet som sprängdes".. ja som sagt tyckte jag inte den var så bra, så jag kollar typ inte. Men nu ska jag väl hitta på något eller kolla på filmen med alla andra ;)
Ikväll kommer BÄSTA ANDRA AVENYN! :DDDDD 

byyye! ;* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0