Onsdag


Idag var det skolan igen då. Började med engelska prov, tror faktiskt att det gick bra för en gångs skull. Sen var det matte, No..Lunch. var ingen god mat i skolan och jag var verkligen jätte hungrig "/Efter lunch var det elevens val, so & idrott. det var en lång dag idag, slutade 15.25. när jag kom hem så kollade jag på tv och min syster övade på att göra olika sorts flätor på mig^^ 
just nu så gör jag inte så mycket.. sitter vid datan och så, men vid mammas data och där funkar inte msn så jag tror inte jag loggar in på msn idag..orkar inte sätta på min data xd.
när mamma har tränat klart så ska hon nog börja med maten, så ska väl äta snart. Sen blir det väl tv eftersom jag inte orkar sätta på min data "/
Ni kanske ser att jag har ny bakgrund på min blogg.. igen ? (a) haha, ja. min syster fixade det åt mig, eftersom hon tyckte att det andra såg lite konstigt ut, typ ; DD Och så är det en sak emelie ska lägg till på min header, känns verkligen som om jag ändrar hela tiden.. men jag måste ju bli helt nöjd!   
 
Kanske uppdaterar senare, om inte så gör jag det imorgon ;)

Byeee! ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0