torsdag-fredag

tjena!

förlåt att jag inte har uppdaterat.
men igår (torsdag) så var det skola och det var ju helt okej, var verkligen skit trött efter skolan..jag kom lixsom hem från skolan kl. 17.00 för att jag satt kvar med emelie, izak & sofia ^^ när jag kom hem tillslut, så kollade jag på tv och tog en macka sen åt vi och sen kollade hela familjen på film, det blev: Luftslottet som sprängdes..den är faktiskt riktigt bra men den första var bäst, alltså; Män som hatar kvinnor. Filmen var ganska lång så den var slut typ kl.21. Då var jag riktigt trött och började fixa mig för att gå och lägga mig. Jag somnade typ kl.21.20 ;oo var så hilma trött!

Men idag har jag faktiskt inte gjort någonting förutom skolan som var helt okej, som vanligt ^^ när jag kom hem så hade mamma vart på tuna park och köpt nya Jeans till mig :D blev riktigt glad! Men iaf och min lillasyrra hade fått någon skit från BR så jag hjälpte henne med det, och ja...nu sitter jag här.
Ikväll blir det väl inte så mycket. kolla på tv, kanske film ^^
Men måste gå nu, för jag ska hämta min lillasyster från hennes handbolls träning :D

heeeejdå ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0