Vill inte ha mer vinter!

kom nyss hem från mormor, hon mådde väl sådär. Men när jag gick till bilen höll jag på att dö av kylan och dessutom höll jag på att halka ;o Jag som trodde det skulle bli vår, igår försvann det ju jätte mycket snö och var ganska bra väder..men nej det blev inte vår. :(
Ikväll blir det datan till kl 9 för då börjar Johan Falk och jag tycker faktiskt att Johan Falk är bäst om man jämnför med Wallander & Beck. Wallader var som bäst när Linda var med i filmerna och Beck gillar jag bara inte så mycket. men (y) på Johan Falk. Nog om det. Imorgon är det skola, JAG PALLAR VERKLIGEN INTE DET! men får ju träffa alla, blir ju ändå ganska roligt när man kommer dit och träffar alla.
Aja, känner att jag bara skriver massa skit, så nu får jag väl sluta skriva och hoppa in i duschen istället.

Pappa sa nyss att de skulle bli "snö ovänder" på tisdag! ;o :'((

hare bra sötnoosar! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0